کربلا24

تور کربلا هوایی

نوع کاروان

درجه کیفی

طول سفر

  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • نزدیک ترین تاریخ حرکت
  • دورترین تاریخ حرکت
علم سبز
تور کربلا هوایی از تبریز 13 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 5 شب کربلا - 2 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۱۳

جزییات تور #2962

پرداخت اقساطی
17,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از تبریز 12 آبان 1403 درجه کیفی: a مدت اقامت: 4 شب کربلا - 2 شب نجف - 1 شب کاظمین تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۱۲

جزییات تور #2960

پرداخت اقساطی
18,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از تبریز 11 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 4 شب کربلا - 3 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۱۱

جزییات تور #2959

پرداخت اقساطی
17,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از تبریز 10 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 5 شب کربلا - 2 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۱۰

جزییات تور #2958

پرداخت اقساطی
17,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از تبریز 9 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 5 شب کربلا - 2 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۰۹

جزییات تور #2957

پرداخت اقساطی
17,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از شیراز 30 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 4 شب کربلا - 3 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۳۰

جزییات تور #2955

پرداخت اقساطی
17,770,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از شیراز 29 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 5 شب کربلا - 2 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۲۹

جزییات تور #2954

پرداخت اقساطی
17,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از شیراز 28 آبان 1403 درجه کیفی: a مدت اقامت: 4 شب کربلا - 2 شب نجف - 1 شب کاظمین تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۲۸

جزییات تور #2953

پرداخت اقساطی
18,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از شیراز 27 آبان 1403 درجه کیفی: a مدت اقامت: 5 شب کربلا - 2 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۲۷

جزییات تور #2952

پرداخت اقساطی
18,900,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر
علم سبز
تور کربلا هوایی از شیراز 26 آبان 1403 درجه کیفی: b مدت اقامت: 5 شب کربلا - 2 شب نجف - کاظمین و سامرا عبوری تاریخ حرکت: ۱۴۰۳/۰۸/۲۶

جزییات تور #2951

پرداخت اقساطی
17,770,000 تومان مشاهده جزییات بیشتر

رزرو تور کربلا هوایی

در مسیر تور کربلا هوایی، شما نهایت آسایش و امنیت را تجربه خواهید کرد. درواقع بین زائران، تور هوایی کربلا جایگاه بسیار خاصی دارد. از آن جایی که در طول سال‌ها به دلیل پیش آمدن مخاطرات سفرهای زمینی کربلا، مردم تمایل زیادی به شرکت در این تورها ندارند، تورهای هوایی با بهترین امکانات ممکن برگزار می‌شوند. همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل برگزاری تورهای هوایی، اهمیت طول زمان رفت و برگشت سفر است. بسیاری از علاقه­مندان به شرکت در تورهای کربلا از ما درباره چگونگی برگزاری این سفر و همچنین مدت زمان آن می‌پرسند؛ در ادامه به صورت مفصل به توضیح این قبیل موارد پرداخته‌ایم.

قیمت تور کربلا هوایی

به دلیل اهمیت سفر عتبات عالیات نزد بزرگان دین، قیمت تور کربلا هوایی به گونه‌ای مناسب سازی شده است که اکثر زائران امکان حضور در این فضا را داشته باشند. از آن­جایی که سفر هوایی کربلا پر هزینه‌تر است، تورهای هوایی بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. معمولا هزینه تور کربلا برای هر نفر در حدود ۱۵ الی ۲۵ میلیون تومان خواهد بود. با این حال هزینه به نوع تور و آژانس برگزارکننده آن هم بستگی دارد.

مدت زمان تور کربلا هوایی

تور هوایی کربلا، از لحاظ برنامه زیارتی، معمولا مانند سایر تورها است. اما در این تور برای سفر رفت و برگشت زمان کمتری صرف خواهد شد. درواقع از هر نقطه‌ای که مبدأ حرکت شما باشد، طی پرواز هوایی زمانی برابر با ۱ الی ۲ ساعت صرف خواهد شد. دلیل این امر البته همسایه بودن کشور عراق با ما و وجود مرزهای مشترک بین دو کشور است.

همچنین مسئله دیگری که وجود دارد، وابسته بودن مدت زمان سفر به شهر مبدأ است. برخی از شهرهای غیر مرزی از کشور عراق نسبتا دور هستند و به همین خاطر سفر هوایی هم تا حدودی طول خواهد کشید. اما به هر حال مدت زمان سفر هوایی در مقایسه با سایر سفرها کوتاه‌تر خواهد بود. همچنین پس از رسیدن به مقصد، شما به مدت ۷ روز در کشور عراق سکونت خواهید داشت. سه روز این سفر در شهر نجف و ۳ روز دیگر هم در شهر کربلا خواهد بود. همچنین معمولا در اکثر تورها به مدت ۱ روز از شهرهای زیارتی سامرا و کاظمین دیدن می­شود.

خدمات تور کربلا هوایی

به طور کلی در رابطه با خدمات تور کربلا هوایی می‌توان گفت که در این سفر شما نیازی به صرف هزینه اضافی نخواهید داشت. در طول سفر وعده‌های غذایی به مسافران ارائه شده و همچنین می‌توانید در هتل محل اقامت، صبحانه، نهار و شام خود را میل کنید.

همچنین توجه داشته باشید که ترانسفر یا انتقال فرودگاهی شما هم، به واسطه سرویس‌های خود تور انجام خواهند شد. در­واقع طی این سفر، از طرف تور به­صورت کامل خدمات حمل و نقل مسافران انجام خواهد گرفت.

در نظر داشته باشید که تور هوایی کربلا از آن­جایی پر طرفدار است که تور علاوه­ بر رزرو بلیت پرواز دو طرفه، هتل محل اقامت شما را هم رزرو خواهد کرد. در هر شهری که کاروان مسافران را برای زیارت ببرد، محل اقامت آن‌ها هم از قبل رزرو شده است.

بهتر است در رابطه با هتلی که تور رزرو می­کند، پیش از سفر اطلاعات لازم را به­صورت کامل دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که رزرو بیمه سفر هم بر عهده تور خواهد بود. البته در طول سفر هم یک مداح اهل بیت و مدیریت کاروان جهت رفاه حال مسافران و زائران، آن‌ها را همراهی خواهند کرد.

بلیت پرواز رفت و برگشت

همانطور که توضیح دادیم، بلیت پرواز رفت و برگشت از یک ایرلاین معتبر برای زائران از طرف تور رزرو می‌شود. همان روز که برای ثبت نام تور مراجعه کنید، می‌توانید در رابطه با شرایط پرواز و شرکت هواپیمایی که قرار است با آن سفر کنید اطلاعات لازم را از کارشناسان تور کربلا کسب کنید.

ترانسفر فرودگاهی

پس از رسیدن به مقصد و مراجعه شما به فرودگاه، حمل و نقل مسافران تا محل اقامت آن‌ها بر عهده تور است. درواقع تور بلافاصله پس از رسیدن مسافران به فرودگاه نجف، آن‌ها را تا شهر کربلا یا هتل محل اقامت‌شان در نجف ترانسفر می‌کند.

رزرو هتل اقامتی

یکی از مهم‌ترین خدمات تور، رزرو بهترین هتل منطقه برای اقامت زائران است. در برخی از تورها امکان رزرو هتل مورد نظر مسافران به­صورت اختصاصی هم وجود دارد. بهتر است برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در زمینه نوع هتل و محل اقامت، با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین در نظر داشته باشید که در هتل امکان میل وعده‌های غذایی را هم در کنار اسکان، خواهید داشت.

گشت زیارتی

یکی دیگر از مهم­ترین خدمات تورهای زیارتی، گشت شهرهای زیارتی به­صورت کامل است. در­واقع شما می‌توانید در طول سفر از شهرهای مختلف زیارتی عراق از جمله نجف، کربلا و سامرا و کاظمین زیارت کنید. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با گشت زیارتی شهرهای عراق ارائه خواهیم کرد.

شهر نجف

اقامت اولیه شما در شهر نجف به مدت ۳ روز خواهد بود‌. در طول این مدت از حرم مطهر امام شیعیان زیارت کرده و همچنین سایر اماکن زیارتی را هم زیارت خواهید کرد. به هر حال توجه کنید که فرودگاه شهر نجف، اولین مقصد شما است و امکان سفر مستقیم به کربلا با هواپیما وجود ندارد.

شهر کربلا

مقصد بعدی که از آن زیارت خواهید کرد، شهر کربلا است. در کربلا می‌توانید به زیارت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) بروید. همچنین ترانسفر شما از فرودگاه نجف به سمت کربلا هم، بر عهده تور خواهد بود. توجه کنید که در این مدت حدود ۳ روز در کربلا اقامت خواهید کرد.

شهر سامرا و کاظمین

مدت بازدید از شهر سامرا و کاظمین در حدود ۱ روز است. در­واقع اغلب اوقات به دلیل مسائل امنیتی امکان اقامت در این دو شهر وجود ندارد. اما به هر حال، زیارت از سامرا و کاظمین در برنامه تور خواهد بود.

تامین وعده‌های غذایی

از جمله مهم‌ترین خدمات تور هوایی کربلا، تامین وعده‌های غذایی مسافران است. البته توجه داشته باشید که قیمت تور هوایی کربلا ارتباطی با وعده‌های غذایی ندارد. درواقع هزینه این بخش از سفر کاملا بر عهده تور است و مبلغ اضافه‌ای به این جهت دریافت نمی­شود. همچنین توجه داشته باشید که در طول سفر رفت و برگشت هم، وعده‌های غذایی را به شما ارائه می­کنیم.

ثبت نام بیمه سفر
امکان عزیمت به کشور‌های دیگر بدون دریافت بیمه سفر وجود ندارد. به همین خاطر هم برای سفر به کربلا، بیمه سفر شما بر عهده تور خواهد بود. توجه کنید که گاهی اوقات ممکن است بیمه سفر مسافران چند هفته پیش از سفر ثبت شود. بنابراین حتما در این زمینه با کارشناسان تور هماهنگ کنید.

حضور مداح

مداحان در طول سفر همراه شما خواهند بود. در­واقع کاروان همیشه برای خدمت­رسانی به زائران، برنامه‌های مداحی و زیارت خوانی دارد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید حتما با تور تماس بگیرید.

مدیریت کاروان

در نهایت مدیریت کاروان، امنیت مسافران در طول تور هوایی کربلا را تامین می‌کند.در­واقع به دلیل نا امنی‌هایی که در طول سال‌ها برخی از عوامل تروریستی ایجاد کرده‌اند، امنیت کاروان به‌­صورت‌ کامل از طرف مدیریت تور تامین خواهد شد. همچنین نیروهای امنیتی نیز نقش عمده‌ای در حفظ امنیت زائران عتبات عالیات دارند.

برنامه روزانه تور کربلا هوایی

در طول سفر تور کربلا هوایی، زائران از شهرهای زیارتی مختلفی بازدید خواهند کرد. در­ واقع برنامه هر روز این سفر، با روز دیگر متفاوت است. همچنین توجه کنید که برنامه روزانه تورها معمولا با توجه به شرایط زمانی از طرف تور تعیین می‌شود؛ اما یک برنامه کلی ثابت برای همه تورهای هوایی کربلا تعریف شده است. در ادامه به­صورت کامل، برنامه روزانه تور کربلا هوایی را ارائه کرده‌ایم‌. همچنین توجه کنید که این برنامه ممکن است گاهی اوقات دستخوش تغییراتی شود.

روز اول: پرواز به سمت مقصد و انتقال از فرودگاه به محل اقامت در شهر نجف

روز دوم: در این روز ساکن شهر نجف هستید و می‌توانید با انتخاب خودتان به گشت در شهر بپردازيد.

روز سوم: زیارت اماکن شهر نجف و گشت شهری از جمله زیارت مرقد میثم تمار، مسلم­بن عقیل و مختار ثقفی

روز چهارم: انتقال به شهر کربلا و زیارت عتبات عالیات

روز پنجم: زیارت کربلا و گشت شهری

روز ششم: زیارت اماکن مقدس کربلا از جمله تل زینبه، خیمه­گاه و مقام صاحب­الزمان(ع)

روز هفتم: زیارت کاظمین و سامرا (زیارت حرم امام علی نقی هادی علیه‌السلام، امام حسن عسکری علیه‌السلام و امام‌زاده سید محمد، فرزند امام هادی(ع) و گشت شهری و در ادامه، ترانسفر فرودگاهی به سمت بغداد و پرواز برگشت.

تور کربلا هوایی از چه شهرهایی است؟

به طور کلی برای شرکت در تور هوایی کربلا، شما باید ساکن شهری باشید که پرواز مستقیم به کشور عراق داشته باشد. اما در صورت نیاز می‌توانید به سایر شهرها جهت شرکت در تور هوایی کربلا هم عزیمت کنید.

در­واقع فقط در برخی از شهرها در حال حاضر پرواز مستقیم به سمت کربلا انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین ثبت نام در تور کربلا هوایی، می‌توانید با برگزار کنندگان تور تماس بگیرید. در ادامه اسامی شهرهایی که پرواز مستقیم به سمت کربلا دارند را نام برده‌ایم.

  • تور هوایی کربلا از تهران
  • تور هوایی کربلا از کرج
  • تور هوایی کربلا از مشهد
  • تور هوایی کربلا از تبریز
  • تور هوایی کربلا از اصفهان
  • تور هوایی کربلا از کرمانشاه
  • تور هوایی کربلا از گلستان
  • تور هوایی کربلا از شیراز
  • تور هوایی کربلا از قم
  • تور کربلا از کاشان

مدارک مورد نیاز تور کربلا هوایی

در طی سفر کربلا به مدارک هویتی و خروج از کشور خود نیاز خواهید داشت. همچنین باید توجه کنید که معمولا در داخل کشور برای انجام سفرهای زیارتی نیازی به دریافت ویزا نیست؛ اما تور از شما مدارک کافی برای ثبت نام می‌خواهد‌.

توجه کنید که در تمام تورهای کربلا از جمله تور هوایی کربلا، پاسپورت شما باید اعتبار لازم را داشته باشد. همچنین تلاش کنید که در طول سفر مدارک خود را به خوبی نگهداری کنید. ممکن است در صورت گم شدن یا سرقت مدارک هویتی در کشور دیگر، به هنگام ورود به کشور خود دچار مشکل شوید.

اغلب اوقات تور از شما علاوه ­بر اصل مدارک هویتی، یک نسخه کپی از آن‌ها هم خواهد خواست. توجه کنید که در­نهایت شما باید این مدارک را در قسمت ورودی فرودگاه مقصد و مبدأ خود هم به مسئولان فرودگاه نشان دهید.

همچنین گاهی اوقات مسئول رزرواسیون هتل هم مدارک شما را بررسی می‌کند و ممکن است هتل اصل آن­ها را از شما بخواهد. به هر حال در ادامه ما همه مدارکی را که برای ثبت نام در تور هوایی کربلا و همچنین ورود و خروج به آن‌ها نیاز دارید را معرفی کرده‌ایم.

  • اصل پاسپورت و شناسنامه مسافر با حداقل 6 ماه اعتبار: (برای افراد بالای ۱۷ سال پاسپورت جداگانه الزامی است) .
  • عکس با سایز ۳×۲ برای هر نفر ۳ عدد
  • کپی کارت ملی
  • کپی شناسنامه در یک صفحه

هتل های تور کربلا هوایی

هتل‌های شهر کربلا به دلیل ارائه خدمات درجه یک به زائران، جزء بهترین‌ها در منطقه هستند. همچنین از آن­جایی که هر ساله تعدادی از زائران شیعه و مسلمان ایرانی راهی سفر کربلا می‌شوند؛ این هتل‌ها کاملا با اقلیم و فرهنگ ایران هماهنگ هستند.

در هتل‌های اطراف و مرکزی شهر کربلا، وعده‌های غذایی برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر زائران به­صورت منظم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. توجه کنید که هر کدام از هتل‌های کربلا سطح کیفی مشخصی داشته و با توجه به کیفیت خدمات، رده بندی شده‌اند.

اما چند مورد از هتل‌های کربلا از نظر کیفیت و خدمات تا کنون خودشان را به خوبی ثابت کرده‌اند. همچنین در برخی از هتل‌های این کشور به دلیل نزدیکی فرهنگی و دینی با ايرانيان، غذاهای ایرانی‌ هم سرو می‌شود‌. اما به هر حال شما در طول سفر متوجه خواهید شد که مسئولان تور هوایی کربلا، بهترین اقامتگاه‌ها را برای زائران در نظر گرفته و همچنین رزرو می‌کنند.

بهتر است که شما خودتان پیش از سفر اطلاعات کاملی درباره هتل طرف قرارداد تور یا محل اقامت مورد نظر کاروان برای سکونت کسب کنید. گاهی اوقات مسئولان برخی از تورها بنا بر شرایط خاص، انتخاب هتل را به خود زائرها و شرکت کنندگان در تور زیارتی واگذار می­کنند؛ اما به هر حال، نکته مهم در رابطه با محل اقامت و هتل، کیفیت خدمات آن است. در ادامه تعدادی از هتل‌های شهر کربلا که بهترین خدمات را به زائران تورهای هوایی و سایر کاروان‌ها ارائه می‌کنند را معرفی کرده‌ایم‌.

هتل ریحان کربلا

هتل ریحان کربلا از لحاظ کیفی دارای ۵ ستاره بوده و همچنین ظرفیت اقامتی بالایی دارد. در­واقع این هتل به طور کلی ۱۸۵ اتاق دارد که هر کدام از آن‌ها دارای ظرفیت به تعداد مشخصی هستند. به طور مثال، برخی از اتاق‌های این هتل به ترتیب، تک نفره، دو نفره، چهار نفره یا خانوادگی هستند.

انتخاب اتاق‌ها بر عهده تور است و البته در این زمینه مسئولان تور با مسافرین هم هماهنگی انجام می‌دهند. از جمله مهم‌ترین امکانات و خدمات دیگر این هتل هم می‌توان به امکان استفاده ۲۴ ساعته از سالن رستوران یا کافی شاپ اشاره کرد.

در واقع سیستم پذیرایی هتل هیچ محدودیتی نداشته و به همین خاطر تورها به شدت از این هتل استقبال می‌کنند. اما در نهایت، این هتل فاصله نسبتا کمی هم تا حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس علیه السلام دارد.

به طور کلی زائران با ۲۰ دقیقه پیاده روی یا ۷ دقیقه با وسیله نقلیه، می‌توانند خود را به حرم این دو امام برسانند. بنابراین هتل ریحان یکی از بهترین انتخاب‌‌های ممکن برای تمامی زائران خواهد بود. علاوه بر این موارد، هتل ریحان فضای لوکسی هم داشته که حاصل تلاش سازندگان آن برای خدمت به زائران و مسافران است.

هتل بارون کربلا

همانطور که توضیح دادیم، برخی از هتل‌های کربلا دارای چندین رستوران برای ملیت‌های مختلف هستند. هتل رستوران بارون هم، منوی ایرانی همراه با آشپز غذاهای ایرانی برای زائران ایرانی به خدمات هتل اضافه کرده است.

در ­واقع شما می‌توانید به سادگی در این هتل غذاهای ایرانی را میل کنید. همچنین توجه داشته باشید که این مورد، تنها امتیاز هتل بارون کربلا نیست. در این هتل یک محل فرود هلی کوپتر اختصاصی هم قرار دارد که هر چند آنچنان به کار زائران تور هوایی کربلا نمی‌آید؛ اما به هر حال این محل برای موقعیت‌های اظطراری ممکن است بسیار مناسب باشد. از طرف دیگر، هتل بارون کربلا در خیابان اصلی شهر کربلا قرار گرفته است. به همین خاطر هم فاصله نسبی هتل تا حرم امامان خیلی زیاد نیست. زائران می‌توانند خودشان را از این هتل به سادگی به عتبات عالیات برسانند.

هتل جنت الحسین کربلا

هتل جنت الحسین، یکی از معروف‌ترین هتل‌های واقع در شهر کربلا است که زائران و تورها معمولا آن را به دلیل خدمات و موقعیت قرارگیری منحصر به فردش انتخاب می‌کنند. هتل جنت الحسین به زائران خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به امکان استفاده از اینترنت رایگان و همچنین سرویس غذای روزانه اشاره کرد.

درواقع زائران تور هوایی کربلا، بدون توجه به قیمت تور هوایی کربلا که در آن شرکت کرده‌اند، در صورت رزرو هتل جنت الحسین از طرف تور، می‌توانند از خدمات این هتل بهره‌مند شوند. همچنین توجه داشته باشید که هتل جنت الحسین موقعیت قرارگیری فوق­العاده‌ای هم دارد. در­واقع فاصله این هتل از بین­الحرمین در حدود ۴ دقیقه است. همین فاصله کم، موجب سهولت انتقال زائران به حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس علیه السلام می­شود‌. اغلب افراد ترجیح می‌دهند که هتل آن‌ها به حرم امامان نزدیک باشد؛ به همین خاطر انتخاب اکثر آن‌ها هتل جنت الحسین است.

هتل برج خلیج کربلا

یکی دیگر از هتل‌های محبوب و پر طرفدار کربلا که امتیاز خوبی هم در نظرسنجی‌های مردمی دریافت کرده است، هتل ۵ ستاره برج خلیج کربلا است. از دیگر نکات ویژه این هتل، صرف وعده‌های غذایی مختلف در تمام ساعات روز از جمله صبحانه، نهار و شام است.

بهتر است که در صورت تمایل به اقامت در یک هتل نزدیک به حرم مطهر حضرت امام حسین و حضرت عباس علیه السلام، هتل برج خلیج کربلا را انتخاب کنید. این هتل از هر لحاظ کیفیت بسیار زیادی داشته و رضایت کامل مراجعه کنندگان را تا به امروز کسب کرده است. از آن­جایی که هتل برج خلیج کربلا تا حرم امام حسین علیه السلام فاصله چندانی ندارد، تورهای مسافرتی هم از رزرو این هتل استقبال می‌کنند. از طرف دیگر، فاصله هتل برج خلیج کربلا تا حرم حضرت عباس علیه السلام در حدود ۱.۵ مایل است که فاصله کمی به­حساب می‌آید. بنابراین اگر شما در این هتل ساکن شوید، می‌توانید در طول روز چند مرتبه به زیارت حرم امامان معصوم مراجعه کنید.

هتل صحار کربلا

هتل صحار هم به­عنوان یکی از هتل‌های با کیفیت شهر کربلا محسوب می­شود. این هتل با توجه به این که در نزدیکی حرم امامان معصوم قرار گرفته است، دسترسی زائران به حرمین را ساده‌تر خواهد کرد. اما به طور کلی این هتل همانند اکثر هتل‌های شهر کربلا، امکان استفاده از سرویس اینترنت و رستوران هتل را هم برای زائرها فراهم کرده است. در صورتی­که در هتل صحار کربلا اقامت کنید، متوجه کیفیت خدمات آن خواهید شد. از جمله خدمات و امکانات این هتل هم می‌توان به دستگاه‌های تهویه هوا و آسانسور سراسری هتل اشاره کرد.

بهترین زمان برای سفر تور کربلا هوایی

بهتر است که زمانی را برای سفر انتخاب کنید که کشور عراق از لحاظ وضعیت آب و هوایی در شرایط مناسبی قرار گرفته باشد. درواقع کشور عراق در یک منطقه گرمسیر واقع شده است که همین مسئله ممکن است برای زائران ایرانی چندان خوشایند نباشد.

اما به هر حال آب و هوای کشور عراق هم مانند سایر مناطق متغير بوده و در فصل پاییز و زمستان رو به خنکی می‌رود. بنابراین می‌توان گفت که بهتر است فصول سرد سال را برای سفر تور کربلا هوایی انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که فصل تابستان و حتی بهار عراق بسیار گرم بوده و بهتر است از سفر در این فصل از سال اجتناب کنید.

بهترین زمان ها برای تور کربلا هوایی

می‌توان گفت بهترین زمان‌های ممکن برای برگزاری تور کربلا، در طول ایام خاص مذهبی و اعیاد سال است. با این حال ولادت و شهادت معصومین و امامان هم زمان مناسبی برای عزیمت به سفر کربلا خواهد بود. اما به هر حال در نظر داشته باشید که در ایام خاص، شهر کربلا بسیار پر ازدحام خواهد بود‌. بنابراین بهتر است که تحت این شرایط سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید. اما اگر امکان رزرو تور در ایام خاص سال را داشتيد، به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید‌‌. تورهای هوایی کربلا امنیت و آسایش بیشتری را برای مسافران فراهم می­کنند. شما می‌توانید در ایام محرم یا اربعین هم به کربلا سفر کنید. در این زمان، حال و هوای سفر به کربلا متفاوت و به­یاد ماندنی خواهد بود. اما برای سفر در دهه اول و دوم محرم و اربعین حتما از چند هفته پیش، رزرو تور را انجام دهید. در ادامه بهترین ایام سال برای سفر تور کربلا را معرفی کرده‌ایم:

  • اعیاد مذهبی (مبعث- غدیر- قربان)
    • ایام شهادت و ولادت معصومین
    • اربعین و محرم
مشاهده بیشتر توضیحات

برای دریافت شماره تور لطفا وارد شوید:

کد تایید

لطفا کد تایید ارسال شده به موبایل خود را وارد نمایید:


بستن